صفحه اصلی » اخبار خانه ملت » اخبار نمایندگان
1398/03/19
0.0 (0)

کرد با اشاره به ازدحام جمعیت در شعب تامین اجتماعی:

اصل تکریم ارباب رجوع در برخی از شعب تامین اجتماعی رعایت نمی‌شود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با بیان اینکه رفتارهای برخی از کارکنان در شعب خدمات دهنده تامین اجتماعی نامناسب است،گفت: اصل تکریم ارباب رجوع در برخی از شعب تامین اجتماعی رعایت نمی‌شود.

علی کرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به ازدحام جمعیت در شعب تامین اجتماعی گفت: شعب تامین اجتماعی همواره با ازدحام جمعیت روبرو بوده به طوریکه بسیاری از بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی برای تمدید دفترچه بیمه و انجام امورات بیمه‌ای خود با مشکل مواجه می‌شوند و ساعت‌ها در انتظار می‌نشینند.

نماینده مردم خاش، نصرت آباد، میرجاوه، کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ازدحام جمعیت در شعب تامین اجتماعی بیشتر مربوط به شهر‌های بزرگ و پر جمعیت بوده و استانی‌های چون سیستان و بلوچستان با چنین مشکلاتی مواجه نیستند و انجام امورات بیمه‌ای در تمامی شعب این استان روان است.

 اصل تکریم ارباب رجوع در برخی از شعب تامین اجتماعی رعایت نمی‌شود

وی با انتقاد از اینکه رفتارهای برخی از کارکنان در شعب خدمات دهنده تامین اجتماعی نامناسب است تصریح کرد: افرادی که به منظور تمدید دفترچه درمانی و یا پرداخت حق بیمه به شعب تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند غالباً افراد ضعیف جامعه، سالمندان، زنان هستند، بنابر این لازم است، کارکنان این شعبات اصل تکریم ارباب رجوع را به خوبی رعایت کنند.

دفاتر کارگزاری تامین اجتماعی افزایش پیدا کند 

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی باید به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت تعداد دفاتر کارگزاری خود را افزایش دهد، افزود: سازمان تامین اجتماعی از اعتبارات و سرمایه خوبی برخورددار است و نباید در چنین نهادی شاهد ضعف ارائه خدمات، برای قشر آسیب پذیر جامعه که نیازمند خدمات و رفاهیات هستند، باشیم.

حل این مشکلات درگرو گسترش خدمات غیرحضوری است و مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی به منظور کاهش مراجعه حضوری  باید برای گسترش خدمات الکترونیک و غیر حضوری اهتمام ویژه داشته باشند

حل این مشکلات درگرو گسترش خدمات غیرحضوری است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گلایه‌های برخی از مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستانی و شعب تامین اجتماعی در سطح کشور، خاطر نشان کرد: حل این مشکلات درگرو گسترش خدمات غیرحضوری است و مدیران و مسئولان سازمان تامین اجتماعی به منظور کاهش مراجعه حضوری  باید برای گسترش خدمات الکترونیک و غیر حضوری اهتمام ویژه داشته باشند./

پایان پیام

خبرنگار مهدی سعدی آرانی

منبع: ایکانا

نظرات کاربران

Parameter:414499!model&6739 -LayoutId:6739 LayoutNameپوسته جدید - الگوی متنی کل و اخبار

مجلس شورای اسلامی

مجلس شورای اسلامی ایران ,مجلس,شورای,اسلامی,ایران,نمایندگان,پارلمان,قوانین،مقررات,قانونگذاری,نظارت,طرح,لایحه,قانون

مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگان ادوار مجلس و لیست قوانین